Åter igen..

Förlåt. Men som jag sa igår så mår jag inte så bra, så känner ingen insperation till att skriva något
vettigt. Där av det har blivit massa flummiga listor.

Men får väl ta en liten genom gång över dessa 2dagar som har gått.

Igår så hände det inte speciellt mycket.
Vi sprang ner på stan för jag hade fått mina papper jag har väntat på och skickat
iväg dem till fastigheten som jag har sökt lägenhet hos.
Så nu är det bara att invänta ett telefon samtal från dom och hoppas på att dom
kommer med glada nyheter :)
Resten av dagen tog vi det ganska lungt. Lekt med Nathan och låg och kolla film
hela kvällen. Mer ork har jag inte haft.

Idag så har jag bara myst med min familj, gått en promenad med Nathan till affären
och lite sånt. Tagit ett varmt och skönt bad med Nathan som var väldigt uppskattat
då han älskar att bada :)
Nu till kvällen blir det väl att kolla på film på tven, ska kolla på 3:an eller 5:an..
Har inte riktigt bestämt mig ännu.

Just ja, låg även och kolla innan på svt play på Guds tre flickor. Någon som har sett
den serien? Går på barnkanalen på lördagar, faktiskt jävligt bra och rolig för
att vara ett barnprogram. Där man får följa med tre flickor i 14-års åldern i deras
olika liv och hur Gud lägger sig i och sånt. Värt och se om man inte har något
bättre för sig :)

I morgon så ska vi vara barnvakt åt Vanessa för Pontus och Malin ska iväg på bio,
se filmen Avatar :) Vill oxå se den fast i 3D :)

Nej men ska göra nått nu, pallar inte att skriva mer. Hörs sen.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0