Bilar

Har ni smakat "Ahlgrens bilar" mjölkchockald?
Äckligt goda ! förra vintern fanns det iaf en stor påse med de
man fan inte i år... Synd att de bara finns under jul tiderna :(

Varför jag en börjar skriva ett inlägg om godis har jag ingen aning om.
Inget liv? Över trött? Utråkad?
Troligen allt ;)

Plus att jag och Malin håller på och dör just nu, vi har shopping
abstinent (fan va vi är tragiska) och kan inte shoppa förens på
tisdag :´(
Tyck synd om oss :(

Ska eventuellt köpa SonyEricsson satio till älsklingen på
tisdag oxå, beror ju på ifall om han vill det då.
För han är sån tjurskalle när det gäller att köpa saker,
får han inte det just NU, så vill han inte ha det alls *suck*
Men må säga att jag lär vara bra avis på han ifall om han köper den,
men jag tycker om min rosa mobil oxå så :)

Nä om man ska göra nått kanske?
Sova typ? Surfa? Små äta?
Kommrt nog på nått ska ni se :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: jejje

ja, sova skulle ju inte sitta fel :)

2009-12-19 @ 23:59:28
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: msmad

Ni spar ju pengar iaf..=)

2009-12-20 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0