Duktig

Har faktiskt vart duktig idag :)
Druckit hela 3flaskor vatten :) Jag som aldrig dricker vatten lixom ;)
Nej men anledningen till att jag oftast inte dricker vatten är för att
man blir så jävla kissnödig! Man går och kissar lika ofta som man vore gravid.
Har t.o.m hänt att jag har trot att jag har varit gravid tills jag har kommit på
"va fan, har ju druckit vatten ju!"

Ja man är lite speciell får man säga.

Har även tagit en dusch nu på förmiddagen, så tror jag ska leka lite med min locktång sen
om jag orkar :) Man måste ju träna lite så man blir duktig på att locka håret ;)
Kan kanske t.o.m lägga ut en bild sen.

Men ska ta och busa lite med Nathan nu.


Hörs sen



Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0