.

Så, nu har man gjort lite nytta ;)
Bytt gardiner i sovrummet till ett par lila som matchar mer med väggen.
Se har jag precis kommit hem från affären, vart och shoppat lite onödigheter (cigg).
Sen har jag faktiskt äntligen kunnat sätta mig ner i lugn och ro och titta på det 18:e avsnittet
av Paradise hotel :) Sweet. Kan ju inte följa det på tv ju eftersom det krockar med andra program tyvärr.
Åh, det får mig och tänka på att det faktiskt är Oskyldigt dömd ikväll :) Bästa svenska serien genom tiderna,
eller man kanske ska säga någonsin?


on my way to the store ;)
(ser inte lika hemsk ut som på morgonen iaf)

Kommentarer
Postat av: msmad

Va fin du e gumman..

2009-12-16 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0