Falska slyna !

Hörru ditt jävla lilla äckel... Vem fan tror du att du är?
Ha rätt till och kritisera vårt liv? Skulle inte tro det... Då har du kommit till fel person!
Visst vi kanske inte är miljonärer, men vi har mer än tillräkligt för att kunna överleva på det.
Bara för att vi inte shoppar 24/7 betyder det inte att vi inte är fattig?!
Bara för att jag vill ge min sambo en ny mobil för 7000:-, vad ger dig rätten till och säga
att "vi inte lever ett sånt liv" och vad ska vi då med en sån mobil till?

Snälla du, ta reda på fakta först. Hade det vart jag som hade suttit i bilen när du sa
det så hade du fått en sån feting smäll!

Nej din lilla fitta... Det inte inte min pojkvän som jobbar övertid för att slippa dig,
det är inte jag som är ohyfsad och ouppfostrad, det är inte jag som jobbar som
en städare och det är inte jag som är barnlös!

Du må kunna leva på din pojkväns pengar, men du har för fan inget liv!
Att bli uppfostrad på en silversked ger än människa inget värdigt liv, för
dom har aldrig förtjänat och få leva eftersom dom aldrig har gjort något
bra med det.

Nej jag hoppas lilla gumman att du verkligen är lycklig med din kille
som aldrig är hemma och ditt barnlösa liv.

För enligt mig själv så är jag ta mig fan så mycket rikare än vad du någonsin
kommer att bli!
För jag har 2underbara barn, en pojkvän som till 100% står bakom mig
och inte gömmer sig för mig, mer livs erfarenhet än vad du någonsin kommer
och få.

Ja rik kan vara på många sätt, men det är fan inte du!

Du är inte välkommen här längre, vill inte se ditt fula tryne igen.
Dra åt helvete med dig occh din idioti.


Ursäkta stavfel, men är så jävla förbannad.

Kommentarer
Postat av: Parodibloggarna - En lyckligare stund i livet

Hejsan! Gullig blogg du har!

Kolla gärna in på våran blogg där vi gör parodier på bla Kissie, Dessie, AmandaVarDet mf!

Hoppas du får en riktigt God Jul!

// Alizz och Vixxie

2009-12-24 @ 17:45:14
URL: http://parodibloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0