Går dagens shopping

God morgon :)
Sovit gott?
Det har jag iaf :)

Gick och la mig rätt tidigt igår eftersom
jag var så sjukt trött!

La mig och titta Transformers 2, sjukt bra film, lika jävla bra som 2:an :)
Sen titta jag även på Twilight, den första filmen eftersom jag aldrig
har sett den, helt underbar film :) Ska ska försöka titta på New moon idag :)

Ja, tänkte lägga upp lite bilder från vad jag shoppade igår.
Blev inte så mycket himla mycket, men ska köpa mer någon annan dag så.
Var mest ute efter att köpa lite mer julklappar till Loen så.


3pack boxer


Blixten McQueen mjukisar


Disneys Cars mjukisar


Disney Cars tjocktröja

Sen köpte jag även 2st bh:n, med matchande trosor.
1 röd rosett till håret♥
1 leksak till Nathan.

Ska in och köpa mer när jag har fått alla mina pengar.

Men iaf, det var de lilla jag shoppade för igår :)


Hörs senare.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0