God morgon

Vill först gratulera Kyösti som skulle ha fyllt år idag.
Hoppas att du får en bra dag vart du än befinner dig ♥

Igår var det en ganska lugn jul.
Vi började med att äta en stor, redig frukost.
Alexander har alltid nästan brytt sig mer om frukosten än nånting
annat på julen. Det ska vara grött, 1000olika sortes mackor och
pålägg, olika saker och dricka och sånt.

Efter frukosten så var det dags och öppna julklappar ;)
Nathan fick massa fina julklappar, mest kläder
men det gör dock inget :)
Älsklngen fick trisslotter, var av ena han vann på ;)
Sen fick han en satio av mig, och en ny kaffe
bryggare av sin mamma.

Mina julklappar lägger jag upp på bild.
För utom ett servis sett jag fick av svärmor
med nya tallrikar & muggar och sånt.

Sen vid halv 3 tiden började vi laga mat.
När maten var klar så åt vi, och fy
fan va gott det var!

Sen satt vi och kolla filmer på tv typ
"Nu är det jul igen" 1:a och 3:an.

Ja hände inte så mycket.
Men jag är ju en sån som verkligen hatar julen oxå!


Rosetter ♥ ♥


Från Malin & Pontus


Body butter


Från älsklingen♥ Love it !


Min julklapp till älsklingen ;)

Vi hörs senare under dagen.

Pus på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0