Kommit hem från bowlingen

Nu är man hemma från bowlingen :)
Det var faktiskt riktigt trevligt, även om man var ur usel ;)
Kom typ näst sist eller nått, förlora t.o.m mot barnen :O
Fast dom blir ju särbehandlade med deras saker som åker upp
så att klotet inte hamnar i rännan, ville jag ju med ha (A)
Sen var det ju inte bara vanlig bowling utan disco bowling ;)
Riktigt snyggt faktiskt !

Så vi bowlade i 1 timme, sedan var det dags för mat :)
Jag åt panerad fiskfile med kall sås till, ap gott!!

Hade ju denna bowling stund och middag istället för julbord.

Så fick vi även massa packet av svärfar och älsklingens bror.
(alla hans syskon & syskonbarn var med oxå)
Men inga julklappar till mig :(
Eller ett kuvär från Dennis & Linnea.
Börjar folk tycka att jag är för stor för julklappar eller?!
Jag tycker inte det iaf :(
*tycker synd om mig själv*

Och promenaden dit och hem var rätt trevlig.
Tog pulkan istället för barnvagnen.
Får ju passa på medan det finns snö ute ;)

Kommer in och skriver mer sen
så att det här inlägget inte blir så långt :)


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: msmad

Hehe, jag har inte bowlat på mer än 30 år!!

(Shit vad jag är gammal..)

2009-12-19 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0