Lista 2 (Lång)

2. NAMN: Pinky
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Vänster ofc ;)
4. HUMÖR JUST NU:
Trött
5. FAVORITGODIS: choklad tror jag :S
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? kroppkakor
7. KLÄDER JUST NU: Rosa byxor med en grå tröja.
8. MUSIK JUST NU: Lady GaGa på youtube
9. NÄR ÅT DU SENAST: Igår vid 3 tiden tror jag?
10. VAD SA DU SENAST: Kommer faktiskt inte ihåg :S
11. FAVORITKLÄDER: Snygga linnen
12. FAVORITCAFÈ: Prinsen
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA : Typ 50-talet :)
14. SOMMAREN: sola, bada, umgås
16. FISK ELLER BADKRUKA: Jag är nog båda delarna
17. FAVORITFÄRG: Rosa <3
18. SAFT ELLER ALKOHOL: Får nog bli saft
19. LÄNGD: 165, kort jävel ;)
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED:
Har en, men när jag somnar sover jag inte på nån
21. FAVORITVÄDER: Soligt och varmt
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: familjen, mobilen och nått och äta
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT: Piano/Keyboard
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Helt klat nattmänniska
25. SPARARE ELLER SLÖSARE: Snål som f-a-n ;)
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: Älskligen och mina söner
27. GYLLENE REGLEN FÖR DIG: Att inte ha några regler? ;)
28. DET BÄSTA DU VET: Shoppa, vara med min familj, sola, kroppsvård m.m.
29. BÄSTA LEKSAK: . Mina datorer så klart ;)
30. BÄSTA FILM: La bamba, walk the line, gröna milen, twilight, stekta gröna tomater m.m.
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: Det är väl la klart
34. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: Inte vad jag kan komma på
35. TROR DU PÅ MIRAKEL: Ja
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: Det tror jag absolut
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: Haha nej. Nej men det beror väl på
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Kärlek är det finaste som man kan uppleva i livet
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: Ingen kommentar
40. FRAMTIDSPLANER: Flytta, göra klart min utbildning, bli rik m.m.
41. BIO ELLER PROMENAD: Bio är mysigadt efter som promenader tar man så ofta ändå
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST: Mitt egna parti ;) Go Pinky!!
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : Jag har glasögon som jag dock inte använder
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK: Jävligt teknisk *stolt*
45. ÄR DU KITTLIG: Kan stänga av och sätta på, om man kan beskriva det så?
46. SNARKAR DU: Nja, händer väl. Men pratar jävligt mycket iaf :)
47. STJÄRNTECKEN: Lejon
48. RÄDD FÖR INSEKTER: Äckligaste som finns!
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: bärfisar, myggor, harkrank, baggar, spindlar, fjärilar, ja listan kan göras lång
50. STÖRSTA SVAGHET: God trogen
51. DET ÄR JAG BRA PÅ: Allt :D Nej men seriöst, kan inte påstå och säga att jag är bra på nått
52. MUSIKSTIL: RnB, hiphop, techno, ja allt som faller mig i samken
53. LYCKOTAL: 5
54. FAVORITFILM GENRE: Allting faktiskt. Komedi, skräck, triller, drama
55. BÄSTA BOK: Inte som andra döttrar, baklänges liv, när ingen ser, och många till
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: Osynlig eller teleportera mig själv
57. FAVORITORD: Fan?
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: Morötter med vitlöks dip :)
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Subways
61. SKRIVER DU DAGBOK: Gjorde det när jag var lite
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM:
Barnprogram :)
63. NAMNSDAGSDATUM: Hemlis :)
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: Ja, jag har min älskade Alexander ♥
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG: Har redan en i tungan, sen har haft i läppen
66. FÖDELSEDAG: 16 augusti
67. FAVORITCHIPS: pringels
68. SYNLIGA ÄRR: Ett stort på knät, läppen, hakan och några från jag hade vattkopper
69. DIN BÄSTA VÄN: Joann & Maria.
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Välstädat
71. VICKAR DU PÅ STOLEN? Haha jaa
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU:  3 som jag är uppväxta med iaf
73. DETTA GÖR MIG ARGAST:
Folk som inte lyssnar
74. BÄSTA ÅRSTIDEN: Sommar!
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG: Inte en aning
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: Ketchup!
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? Skullle inte förvåna mig
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I: Vänster
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN?
Haha nej, bara synd att dom är så dumma och inte förstår bättre
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: Ja från början är man väl det.
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM: lite tavlor och sånt
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: lila :)
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS: Pasta
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Snäll, snygg, humor, generös, bra lyssnare, rolig, ja massa :)
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: Inget av de
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST:
Mörkt
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: , Olika
88. VAD GÖR DU HELST: Myser med min familj
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: raggar inte
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: 6 st
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG: Ja det händer väl
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Med min egna fina familj
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT:
Sulfa och nickel
94. ÄR DU MÖRKRÄDD: Kan du ge dig fan på ;)
95. ÄR DU RELIGÖS: Nej absolut inte
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI: Ja det gör jag till en viss del
97. TROR DU PÅ MAGI: allt är möjligt.
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: haha va?
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: gympaskor
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: Insekter
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: Ja eller Alexander
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM: Ibland
103. OM DU FICK 100KR OM DU ÅT UPP EN CLEMENTIN MED SKALET OCH ALLT, HADE DU GJORT DET DÅ: Skulle nog göra det gratis ifall om någon sa emot att jag inte skulle våga. Älskar utmaningar
104. HAV ELLER SJÖ: Havet
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: Absolut inte
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: Har vart
108. SALTAR DU PÅ MATEN: Nej under matlagningen
109. FAVORITKAKA: Olika
110. KAN DU SJUNGA: Ja det kan man undra
111. GILLAR DU ATT SJUNGA: Älskar det
112. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU: Omvårnad
113. ÄR DU KÄR: Nej, jag är djupt förälskad
114. ANVÄNDER DU DEO: Barnängens och rexona, luktar så gott
115. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : Piano
116. HUR GAMMAL ÄR DU: 20
117. FAVORITBLOMMA: Gröna växter
118. GILLAR DU TECKNAT: jo vissa
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: rosa med en grodprins på och massa guld hjärtan ;) haha
120. FAVORITARTIST: Ganska många, men just nu är det väl Lady Gaga och Akon
121. FAVORITLÅT: Många
122. SKA DU DUSCHA IDAG: Jajamensan
123. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: till en viss del
124. KAN DU VISSLA: Ofc :)
125. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Ja
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Nej även om det hade vart häftigt så :)
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: Jag anser det, men inte Alexander ;) (fyskiskt)
128. BRUKAR DU SOLA: Always
129. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: Struntar i att
131. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: Både och
132. HÅRFÄRG: Blondie
133. FAVORITDATASPEL: Sims, CZ, knight online, lite fb spel och sånt :)
135. VAD ANSER DU OM BUSH:
Jag vet ingenting om busken
136. RÖKER DU: ja det gör jag väl
137. SNUSAR DU: nej gud va äckligt
138. ANVÄNDER DU KNARK: aldrig och kommer aldrig att göra det heller, eller jo när jag fyller 80år ska jag pröva det ;)
139. KAFFE ELLER TE: Te
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: nej
141. ÄR DU NYTTIG: försöker iaf
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: Inte just nu
143. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITETET: Jag planerar att eventuellt att göra det ja
144. HATAR DU DIG SJÄL: Ibland
145. HAR DU EN BESATTHET: Haha inte som jag vet om iaf
146. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE:
Nej
147. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: Inget av att!
148. KILLE ELLER TJEJ: Jag är en tjej men jag har en kille?
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Enligt mig så är det älsklingen min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0