kriser och sömnproblem

Börjar få sömnproblem :( Gick och la mig igår vid 22.00 som jag brukar när jag ska till skolan för att jag behöver
massa med sömn. Klockan 02.00 var jag fortfande vaken! Fattar inte vad problemet är lixom :P
Värsta är att det är bara 3dagar kvar innan lovet börjar, så är rädd att jag inte kommer palla mig upp ur sängen
för att gå dom sista :( Kom ju inte ens upp ur sängen idag fast jag har 2 väckarklockor som ringer på morgonen.
Ta mig fan tragiskt ju .
Så idag missa man skolan pga att man inte kan sova, jippi. NOT!
Gick upp för typ 30min sen.



Jag låg och tänkte på en sak igår...
Jag är fan gammal snart ju ! Jag är 20år nu, men snart är jag fan 30-40år?! :O
Jag har kommit in i en utvecklingskris! Normalt fall så brukar man göra det när man är 40år
men inte när man bara är 20år! Inom några få år kommer jag asså att få massa rynkor, celluliter,
tjock, ja allt!
Så jag har kommit underfull med att jag ska leva ett hälsosamt 2010 och alla resterande år.
Sluta med godis, snabb mat, sluta röka, börja med en cambridgekur och gå på gym.
Sen finns det ju självklart andra återgärden jag vill göra med mig själv som jag inte behöver
ta upp nu, eftersom det inte är aktuellt inom dom närmsta 2åren.
Tycker att det är helt sinnes vad tiden går fort, vart tog min ungdom vägen?
Känner mig såååå gammal :(

Man lever bara en gång, så det gäller att pressesera här i livet,
göra så man är nöjd med sig själv och sitt liv.
Finns inget hinder igentligen här i livet som hindrar en ifrån att göra vad man
själv vill.
Man ska kunna känna att när man är 80år och visar bilder på sig för sina barnbarn,
känna en stolthet att det där är faktiskt jag, stolt över sin skönhet och sina
ambitioner i livet.

Men jag är ju som jag är oxå:)
Eller som älsklingen säger, att jag är knäpp när det gäller tänkande, hehe ;)

Men ska försöka göra någonting nu.
Sätta sig kanske och plugga dom psykollogiska perspektiven?
Hate it!

Här bjuder jag föresten på en bild när jag är nyvaken ;)

Tog jag nu.
Och ja, jag vet att jag har världens morgon ruffs och inte
är världens sötaste utan smink + morgontrött
men WTF, bjuder på att ;)

Btw, har jag inte ett döläcker lila rum? ;)

Hörs sen.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: msmad

Tänk inte på det så mkt, blir bara stressande att försöka tvinga sig till sömns..

2009-12-16 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0