Stekta gröna tomater



God morgon :)
Eller ja, inte riktigt.. Har faktiskt varit vaken ett tag men legat och tittat på en film,
Stekta gröna tomater.
Trodde inte den skulle vara speciellt bra eftersom det var en film vi egentligen skulle
se i skolan. Men den var faktiskt jätte bra :)
Har ni inte sett den så se till och se den!

Idag blir det en tråkig dag... Städa :(
Hatar och städa! Men jag behöver bara städa köket,
det är mitt jobb, malin & Pontus tar v-rummet
och Alexander tar sovrummen :)

Men sen ikväll tror jag att jag ska unna mig ett bad.
Lite hår inpackningar, raka bena, skrubb m.m. :)

Nej men ska försöka piggna till lite nu :)
Mitt hjärnkontor har haveri förtillfället ;)


Puss

Kommentarer
Postat av: M-XL

Här kommer en bloppis för er tjejer med lite mer kurvor och former. Säljer lite gamla kläder i allt från storlekarna m-xl. Allt från tröjor, jeansleggins, chinos midjejackor, smycken, väskor m.m. Allt från H&M o gina till WESC & adidas....

2009-12-20 @ 12:47:46
URL: http://xlbloppis.blogg.se/
Postat av: Dadaa

Hej! söt blogg du har!



Ska vi föjla varandra på bloglovin, skriv till mig i min blogg isåfall när du lagt till mig så lägger jag till dig. Kram! :D

2009-12-20 @ 12:56:57
URL: http://dadaas.blogg.se/
Postat av: sandra

hellu:D

allt bra idaG?

2009-12-20 @ 15:11:32
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: msmad

Boken är bättre.

2009-12-20 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0