Tbx :)

Miss me? ;)

Nej men förlåt för att jag inte har vart inne och skrivit, ja på månader :(
Har haft fullt upp med mitt egna liv sörru.

Får ta och lägga upp bilder på allt som har hänt när jag lyckas fixa så jag kan föra över bilder till datorn.

Bdw, har köpt en ny dator :) En mini laptop och mobilt internet så nu kan jag blogga när jag vill;)


Är den bara inte fööööör snygg ;)

Slut skrivet om min helt underbara dator.
Idag åkte Leon ner till småland till sin bio-farmor. I morgon åker dom till
Köpenhamn och tar sedan flyget till England där han ska fira jul och nyår.
Miss my big baby boy :(
Kommer kännas jätte tomt utan han när han är borta. Tur att man har Nathan iaf.

Senare vid 2 tiden så var jag, Malin, Vanessa och Nathan ute och gick en prommenad
i hela 2timmar!
Motion AB!
Den första riktiga snön kom ju idag så nathan fick åka pulka under prommenad som
han verkligen uppskade :)

Vad mer har hänt idag? Jag åt pyttipana till middag om det är intressant (?)
Ja just ja, har klätt julgranen :) Den blev kanske inte den finaste, men gör inte så mö.
Ska ju nämligen iväg till på fredag och köpa en ny, för ena benet på granen är borta :O
Så tror det kommer bli en vit julgran ;) En rosa är kanske lite väl och ta i?


Så blidde granen :) Lite ljus, lite rosetter m.m.

Tror inte jag har nått mer och berätta?

Vi får höras i morgon istället :)

Natti natti på er<3



Puss Puss

Kommentarer
Postat av: msmad

Välkommen tillbaka! =)

2009-12-16 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0