tidsfördriv

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Andreas , skulle inte tro det, han är min bror

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? Johan, till sommaren tror jag eftersom vi inte bor i samma stad

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Generalindex, va fan e de?

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33? Jéssie, en go tjej i guess

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Dennis, vi Alexander eftersom det är hans bror

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Eva, aldrig hoppas jag (A)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13? Erik, nej inte precis. En kompis pojkvän/ex

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 NÅGON GÅNG?
Birgitta, nope det har jag inte

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5? Björne, nope i dont think so, sry

PRATAR DU MED NR 44 OFTA?
Malin, ja det gör jag :) Dagligen typ

KÄNNER DU NUMMER 1? Aktieskurser, haha skulle inte tro det

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? Börsnytt, nu känner jag mig nästan mobbad som bara får upp såna nummer :P

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION? Cliff, ingen alls, Alexanders gamla bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0