:)

Hej bi*ches !

Har inte kunnat blogga på hela veckan för min dator har inte velat fungera för mig :'(
Men men, shit happens!

Denna veckan har vart rätt seg, hade 2 prov på tisdagen, var av ena fick jag VG<3 Sweet :)

Men iaf, har ju inte gjort så mycket denna vecka, vart hemma och i skolan stortsätt :P Booring
Sen var älsklingen jätte söt och köpte mig en svart rosett hårspänne, så himmla fin ♥
Så nu har jag nått och variera lite med förutom alla mina diadem ;)

Sen har man ju självklart suttit och tittat på idol varje kväll :) Men tyvärr åkte min älskade Jon ut igår :(
Sen är det ju lite tråkigt att idol inte kommer hålla på varje kväll längre, med det är chill, för nästa vecka börjar
Desperata husfruar <3 Sen är det bara att invänta tills Gossip Girls börjar med :)

Pontus och Malin sov över hos oss från torsdags tills idag, jätte trevligt :) Speciellt när deras 1månaders bebis Vanessa var med som man kunde gosa med <3 Lovley

Men ska ta och äta lite kanske? Har inte hunnit det för hade fullt upp med innan att sortera tvätten för jag skulle ha tvättstuga klockan 14.00, men när jag gick ner dit så stod det hade jag hade tvättstuga den 25? wtf? Jag var ju för fan nere och satte upp tvätt tid den 3:e, hur kan den då hamna på den 25? Jaja, whatever, sånt man får leva med ffs.

Kommer in senare och lägger upp min topp och flopp lista som jag gör varje lördag så <3

Puss Puss sweetest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0