Movies

Ja eftersom man har legat sjuk så har man hunnit titta på en hel del filmer, här är några:

"Step up" är en dansfilm om man säger så, ska tydligen vara en tjejfilm men enligt mig så kan båda könen gott och väl gilla filmen. Lite gangster, lite dans, lite drama, lite av allting. En väldigt bra film fsktiskt. 9/10

"Rasie your voice" var faktiskt väldigt bra, hade inte precis så hög förväntningar på filmen men den var kanon!
Tror jag aldrig har suttit och gråtit så mycket till en film som denna. Vet dock ej om mina tårar beror på att jag är empatisk eller mina hormoner ;) Nej men helt klart en tjejfilm alla måste se som inte redan har sett den. 10/10

"Urban legends bloody Mary" Vet faktiskt inte vad man ska säga om filmen, den är för uppenbar när det gäller till att skräck scénerna ska komma och den var inte så läsklig som jag hade hoppats på. Går och se en gång, men inte mer. 2/10




"step up"          "Raise your voice"     "Bloode Mary"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0