Sjuk, sjuk och åter sjuk :(

När fan ska man ta och bli frisk då? Missar ju massa i skolan :( Har legat ner i sängen sedan lördags tror jag(?)
Känner att jag bara vill ut och springa maraton eller nått, är så tråkigt att vara sjuk. Sen så har det ju varit vackert väder i hela 2dagar och man får inte ens gå ut i att! Life suck sometimes. Är bara rädd att jag kommer ligga sjuk nu när det är marknad i helgen :( Att man inte klarar av att gå och shoppa och åka karusellerna...
Livet är bra orättvist ibland.

Minsta sonen är oxå genom förkyld så det känns ju oxå bra.. Not!

Nån som såg den nya säsongen av DH igår?
Finns inget bättre program än mina älskade husfruar<3
Men man kan ju börja fundera vad den nya familjen har för mörka hemligheter ;)

Men ska typ ta och lägga mig nu eller nått(?)


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0