Sjuk



Förlåt han inte skriva igår för mådde fruktansvärt dåligt igår, har gjort det hela helgen, så är hemma från skolan idag. Har ändå bara 2lektioner idag eftersom dem andra 2 är inställda så det skulle bara bli massa håltimmar :P


Ja igår låg man nerbäddad hela dagen och glutta film. Tittade på nya "Bring it on" som jag nämnde i förra inlägget.
Den filmen var helt kanon, så rekommenderar den starkt! På en skala ger jag den 8/10

Sen titta jag på filmen "What a girl wants", en roliga gammal tjejfilm enligt mig med mycket humor i :)

"Sleepover" kollade jag på, en tjejfilm som var lite väl barnslig för mig, men gick gott och väl att titta på. Ger den 5/10

Sist men inte minst så kollade jag och älsklingen på "The final destination 4", som var sjukt grym! Riktigt grisig och välgjord film! Love it! Så det är en film ni bara måste se! Ger den 10/10.


"Bring it on"       "What a gril wants"        "Sleepover"       "Final destination 4"


Puss På Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0