Topp & Flopp


Filmkvällar: Bara jag som älskar en bra tjejfilm när det är regningt och tråkigt ute? Att bara bädda ner sig
i sängen/soffan, slå på en bra film och ligga och mysa med lite godis <3 Underbart eller vad? ;)

Skummbad med tända ljus, en kall cola och en älskling :) Så skönt! Speciellt då när man känner sig spänd i
musklerna. Skulle inte överleva utan mitt badkar ^^

Betty Boop: Har ni sett det ur söta sminkväskor m.m. på h&m? Hur sjukt sött som helst! Nått jag bara måste ha!

Betty Boop

 

 

Idol Camilla: Asså hon sjunger falskt, hon gör en urkass tolkning på låtarna, gör om dom till nått konstigt

shlagermix och hon är grymt pinsam! Hoppas verkligen juryn skäms! Säger bara ett ord: B L Ä

 

Nää, orkar inte sitta här och whina nå mer:)

Hade inte så mkt mer att klaga på faktiskt.. Tror jag iaf(?)

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0