Topp & Flopp


Rosa:
En Färg som alltid kommer att ligga på toppen! Hela min värld består av rosa ;) Thats the true love ♥

Idol: Idol börja förra veckan, och jag har aldrig sett så många talangfulla. Så när det är idol så vet ni vart jag har tagit hus ;) Nån mer av er som följer årets idol?

Höst värmen
som har kommit är helt undebrar, nu kan man ta av sig jackan igen och njuta av solen. Love it !





Gummisnoddarna
: Vet inte om ni har sett alla människor som går runt med gummisnoddar på byxorna? Har aldrig i hela mitt liv sett nått sååå fult! Förstår inte hur deras föräldrar kan låta barnen gå ut så, pinsamt!

Puma: Min kära, älskade katt Puma får faktiskt ligga på flopplistan denna vecka. Ni lär ju tänka, what?! Men anledningen till att hon får en plats här är för att hon löper! Hon går bara runt i lägenheten just nu och skricker och äcklar sig. Aja, hoppas på att det är snart är över... Eller man kanske ska släppa ut henne lite så hon får hitta nån snygging och ha kul med(?) ;)

Skrikiga föräldrar på stan ! Asså shit, barnen lyssnar inte mer för att ni skriker åt dem utan snarare tvärtom! Hade inte heller lyssnat ifall om nån hade skrikit åt mig, utan snarare givit den en stor fet smäll. Men men, alla kan ju inte vara som jag ;) (tack och lov!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0