Förlåt

Har inte haft tid och skriva nu under veckan då det har vart mycket med skolan och sånt.

Tisdags: Var det kort dag i skolan, slutade redan vid halv 3 ;) Sen när jag kom hem så var älsklingen sjuk, så jag sprang upp till Jessie och låna hennes cykel för att cykla ner på stan för att köpa ipren innan apoteket stängde. Men klantig som man var så höll man på att krocka med en äldre dam så det blev lite vingligt och jag trillade. Fick ett stort fint blåmärke på höger vad. Stackars mig :(

Onsdags: Skulle cykla till skolan men skulle förbi macken först. Då jag cyklade på vägen så såg jag att det kom en lastbil bakom mig och solen låg framför och blända i den våta asfalten. Jag bestämde mig för att jag skulle cykla upp på trottoaren ifall om lastbilen inte skulle se mig (ville ju inte bli pankaka precis >.<), vad gör jag då? Jo jag cyklar in i trottoar kanten och trillar igen! Skrapar upp båda fötterna och ena knät, sträcker arm och lårmusklen och får styret mitt i soloplexus. (Aj!) Så nu blir det inge mer cykel för min del iaf !

Torsdags: Gjorde inget spec, var i skolan som vanligt, kom hem och tog det lungt bara.

Fredags: fick man gå upp tidigt för man skulle ner till stan först för att hämta ut pengar eftersom cafeterian inte tar kort och man vill ju inte gå hungrig hela dagen ju :P Var rätt frustrerande när man gick från stan till skolan då det körde förbi 5st campus, suck! Aja, alltid nyttigt med lite motion.
Stötte även på Maria som ville att jag skulle hänga med ut på kvällen, men det blidde inget iaf.
Sen så fick jag tillbaka min uppsats i svenskan, fick ett G+ ;) Skulle ha fått VG, men läraren tyckte att jag blanda ihop förmycket "de" och "dem" :S
På kvällen så tog jag det bara lungt, låg i soffan och titta på idol och MIB 2 senare på kvällen.

Lördags: Var nere på stan och handla hem lite tråkiga saker som tvättmedel, skurmedel och massa sånt. Men köpte även en skit snygg svart kavaj! Köpte även hem lite gott baconsnacks och cola för vi skulle ha film kväll men slutade med att båda hade deckat efter en kvart.

Ja det är väl det som har hänt under denna vecka. Det har väl hänt mer men det har väl jag förträngt ;)
Uppdaterar min blogg little later.


Min nya fina jacka♥

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0