God morgon :)

God morgon alla:) Sovit gott? Det har iaf inte jag :( Jätte ont i ryggen, sover så himla konstigt :S
Idag blir det nog till att städa lite här hemma, för jag är faktiskt ledig idag från skolan :D Jippie ! Sen var det prat om igår att jag, Jessie, Donna och Nathan eventuellt ska ta en sväng nere till stan, för jag hitta 2 jätte snygga tavlor som jag bara måste ha i mitt vardagsrum!

Nu så här på morgonen händer det inte så mycket, ligger och lyssnar på musik medans barnen leker. Köpte föresten ett nytt matsett till Leon i helgen, ofc med Disneys pixar bilar ;) Hans favorit film ♥ Cars 4life, enligt han iaf :) haha

Ja, tror inte det kommer ske så mycket så här på morgonen..

Fick precis ett mess av Maria som ville fika med mig i morgon på stan :) Trevligt ! Men tyvärr så är det skola i morgon så ens roliga del i livet får läggas åt sidan tyvärr :( Thats sucks!
Aja, är ju bara ca 1år kvar sen har jag fått min utbildning jag vill ha ♥

Vad brukar ni göra på morgon kvisten?

Puss på er!
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0