Hatar min dator!

Laddaren klappar så kan inte flytta datorn för då tar det typ en halvtimme att fixa så den laddar igen.. Skit dator!
Och så är det så himmla kul oxå för banken har dragit års avgiften på mitt kort på ca 800:-, that sucks.
Äh, hela dagen har vart en jävla skit dag, vart på jätte dåligt humör hela dagen, så skönt att dagen snart är slut.
Sen är det ju upp tidigt i morgon för i morrn är det skola från 08.30 - 14.30, så har en rätt så kort dag i morgon, wiie :D Har faktiskt saknat skolan lite, har inte vart där sedan i torsdags, för i fredags var jag ledig då jag åkte in till Eskilstuna till radiologen på Mälarsjukhuset, och idag var det nå utbildning som alla skolar och förskolor skulle på.

Ikväll är det svenska Hollywoodfruar ♥ Bara älskar Anna Anka, hon är så rak på sak och tar då inga omvägar, love it! Dem andra verkar ganska patetiska enligt min liv, typ hon Agnes Nicole. Nej usch, henne tycker vi då inte om ;)

Men ska ta och slänga mig i soffan nu med ett paket russin och moffla:)

Lär ju inte komma in nått mer ikväll och skriva eftersom det är tidig säng gång ikväll.

Men ni får sova så gott så hörs vi i morgon :)



Puss Puss
Take Care// Pinky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0