Rökning

Har sett att många bloggare skriver om hur farligt det är att röka, att man åldras mycket fortare osv.
Förlåt men.. Tror ni inte att vi rökare vet om det? Står bara t.ex på paketet att rökning dödar eller medför lungsjukdomar m.m.

Så sorry, eran predikan om att vi ska sluta och röka för att det är farligt gör lixom ingen effekt på oss rökar (no shit sherlock!) utan får oss att röka mer för att jävlas ;)
Men självfallet så kanske finns det dem idioterna som har missat den stora texten på paketen och lyssnar då till erat råd, but not me :D

Man slutar att röka när man är redo, thats it! Ingen kommer få mig att sluta röka förens jag själv är redo att fimpa mina cigg, no budy!

Och allt det här snacket om "fint folk röker inte", förr i tiden var det bara fint folk som hade råd och röka med deras speciella munnstycken. (omg, visste ni inte det?)

Men det är inte alltid lätt och vara liten och oerfaren och tror fortfarande att man kan rädda världen genom att berätta vad man ska göra och inte göra precis som i filmerna.. no no no, life is hard!

Nej, ska nog gå till balkongen och ta mig en god, lugnande cigg ♥ ;)

Puss på er!


<-- Ja men titta, det står ju faktiskt på paketet att man dör av rökning:O

<-- "Fint folk röker inte" Merlin Monroe världens vackrate och finaste kvinnan genom tiderna, ofc rökare var hon med:O

Kommentarer
Postat av: Nea

Min älskade idol, kvinnan i mitt liv vår stora stilikon Marilyn Monroe - Inte bara rökte hon, hon rökte som en borstbindare.. Hon rökte nämligen nära på två paket cigaretter om dagen :) <3

2010-02-01 @ 13:35:20
URL: http://liiinneaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0