Onsdag

Hellu :)

Pallade inte att skriva mer igår för fick så jävla ont i ryggen.
Hade ju tvätt tid från 2-5 igår, men upptäckte att även tvätt tiden 5-9 var ledig
så hade alltså tvätt tid från 2 till 9 igår. Suck!
Nej men jag tycker om och tvätta :) Det är harmoniskt.
Men däremot gick min rygg i 1000 bitar efter ha stått och manglat alla sängkläder och handukar.
Och vad jag njöt igår när jag gick och la mig i mina ny manglade sängkläder.
så mysigt :)

Idag blir det städning på listan tror jag.

Sitter även och väntar på ett speciellt mejl ;)
Men vad tänker jag inte säga :D





Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Snälla söta rara! Vill du klicka på bild-länken i mitt senaste inlägg,

jag kommer länka alla som klickat.



Jag får 1kr per klick och pengarna går till mitt sommarprojekt då jag ska till spanien och jobba med herrelösa hundar



Puss o Kram

2010-02-11 @ 14:56:39
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Hoppas du får en bra dag! :) Kolla in min blogg om du gillar den kan du följa med bloglovin. KRAM!

2010-02-11 @ 16:20:45
URL: http://eswalander.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0