Nu har man ätit. Blev någon kyckling, pasta, sötsur sås sak.

Var ju nere på stan innan och sola, och det var fruktansvärt skönt får jag säga=)
Satte även in pengar till Alexanders kompis för Alexander skulle typ ha
nått premium till ett spel.

Köpte lite mat och sånt. Var inne på Lindex en snabbis och köpte
ett svart nagellack, alltid bra att ha lixom.

I köpcentrummet så satt det fjortisar som vanligt, fast mest killar faktiskt.
Så när jag börjar närma mig där dom satt så hör jag ena killen säga:
-Titta hon har sånna.
Jag går bara förbi eftersom jag vet ju inte ifall om dom pratar om mig.
Så hör jag när jag är en bit bort (dom var dåliga på att viska ;) )
-Hon går ju innåt med fötterna!
Haha vid den stunden han sa det så förstog jag att han faktiskt pratade om
mig och mina UGGs :)
Så ja, jag går innåt med fötterna för att underlätta mina höften :)
Men det är ju inte så att mina fötter går innåt som det låter utan
det är jag som trampar på insidan av mina fötter.
Vet inte om ni förstår vad jag menar?
Men så är det iaf :)

Nu ska jag krypa ner i soffan och vila.
Har nämligen ont  ihuvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0