Shopping

Så, nu har jag äntligen kommit hem!
Har vart iväg sedan, ja sen jag skrev sist.
Eller ja, kom väl hem för 30minuter sedan, men vill väl hinna andas lite
innan man sätter sig vid datorn ;)

Här har ni liter bilder på dagens shopping:


Min alla ♥ dag pressent till Alexander <3
För vi passade på att köpa till varandra redan nu när vi ändå
är iväg, så det för tidiga pressenter :)
Köpt på stadium för typ 500:-


En av alla tusen födelsedags pressent vi köpte.
Orkade inte ta bild på alla pressenter så tog bara bild på denna klocka :)
Köpt på Ur & Penn


Fina pärlarmband <3
Ur & Penn


Dress och typ "tofflor" till Nathan :)
H&M


Blixten McQueen paraply till Leon :)
Lekhuset


Haha faktiskt till mig själv =) Min terapi ;)


Vattenflaska
Stadium


Rosa topp
H&M

Och bäst av allt:



Min nya klocka jag fick i alla ♥ dag pressent av Alexander <3
Sjukt lycklig över den eftersom jag har velat ha den länge:)

Så det är lite av shoppingen idag, har ju självklart köpt mer men orkar fan inte
fotografera allt och lägga ut allt ju :)

Men ska ta och ta det lite lugnt nu.
Hörs senare.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: msmad

Vilka fina saker ni handlat!

PoK

2010-02-03 @ 20:02:54
Postat av: S A N N A

Hej tjejen :)

Vad händer hos dej? :):)

2010-02-03 @ 20:22:46
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Linda

Såå bra.. jaha okeej.. Jo med mig är det bara bra och bor ju självklart kvar i tråk köping eller rättare sagt utan för fjärdhundra.. :).. Jobbar du nåt eller är du hemma med barnen bara?? Jaa det är verkligen guldvärt.. man känner sig dum som tjatar om att man vill att ens barn ska sova men som sagt.. båda behöver sömn för att orka :)!! Haha helt rätt jag tyckte oxå att jag kunde få bjuda hem mig ex :):) Hahah! Puss

2010-02-03 @ 20:26:44
URL: http://lindagestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0