Sorry

Förlåt att det inte har blivit något bloggande sen igår men hände en liten olycka.
Var på rätt dåligt humöt igår och skulle sätta mig vid datorn och kolla efter ett nummer på eniro
då internet jävlet inte funkade.
Så skulle leta fram efter mitt trådlösa som låg i min laptop väska men råka stöta till en fult glas med
cola över hela tagentbordet och musen.
(tur i oturen att det inte var min laptop utan mina stationära)
Så fick panik och försökte torka upp allt.
Resultatet blev att tagentbordet dog helt, och musen haka upp sig.
den högerklickade hela tiden och även "back" knappen hade hakat upp sig,
så varje gång jag försökte komma någon vart på internet så backades jag jämnt back till ruta ett.
Så fucking störande!
Men nu har Alexander vart i väg och köpt nått billigt skit så länge.

Känns kul när inom loppet av 1-2månader så har 2 dyra gamer musar gått sönder,
och 2 dyra gamer tagentbord.
Fattar inte hur vi lyckas. Normalt fall brukar det vara våra headset som går snder 24/7
men inte denna gång, (peppar peppar ta i trä)

Men ärligt, har faktiskt inte hänt så mycket.
Städat, lekt med barnen och ritat och lite sånt. Inget märkvärdigt faktiskt.
Tror jag iaf(?)

Aja, kommer jag på nått så lär jag väl skriva det senare :)

Men ska ta och bada barnen nu innan läggdags tror jag :)



Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

allt bra idag? :)

kram ♥

2010-02-05 @ 22:09:09
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: msmad

Man ska inte ha vätska i närheten av tangentbord..;)

PoK

2010-02-07 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0