Vad gör man när man inte orkar mer?

Vad gör man när man känner att all ork och lust bara försvinner från kroppen?

När man vill något så hemskt mycket men när nått hindrar än från att göra det?

Vad är det ens för något som hindrar än? Har det något med ens undermedvetna att göra?
Att en trygghet försvinner?
Att man tappar all kontroll man har?
En känsla av vad folk tror och tycker?

Varför gör jag inte det jag älskar och göra?
Jag är ju inte IQ befriad så det finns inget hinder för mig, men ändå gör det de.
Varför tillåta att se sig själv gå under sakta men säkert för att man ställer för stora krav på sig?
Att vakna varje morgon och innse att jag har misslyckats igen.
Jag lämnar inte ens än förklaring.
Kan mitt välmående ha något och göra med mina sömnproblem?
Att ligga vaken och titta i taket utan något resultat på sömn.
Kanske min kropp som inte orkar mer pga sömnbrist?
Pga psykisk ohälsa?
Att klandra än själv?

Jag känner mig bara helt plötsligt tvingad till och göra det jag älskar,
men ändå finns det ingen som tvingar mig.
Kan det vara så att jag tvingar mig själv?
Att jag sätter en spärr för att jag anstränger mig för hårt?

Varför kan jag inte bara ta saken på ett lätt sätt?
Det gjorde jag alltid vid början men inte längre...

Det finns bara massa måsten.
Måste måste måste måste !

Kan ens någon förstå hur jag känner och mår?
Eller ser ni mig bara som en oansvarig person som inte är kapabel till något i livet?
En jävla soff sittar.


Då har ni fel !

Mitt liv är inte en dans på rosor och kommer aldrig att bli.
Men när är det min tur att få dansa?
Min tur att få det lätt och inte kämpa för allt jag presterar här i livet?

När är det min tur ?

Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan! ♥

Är du sugen på att shoppa loss, Riktigt B-I-L-L-I-G-T?!

Då har du kommit rätt.

I min bloppis har jag rea, varje dag ! Och jag säljer allt mellan himmel och jord.



Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*SMYCKEN

*MIDJE SKÄRP

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)



Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-02-08 @ 21:11:33
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0