Minnen 2007

Hittade denna text på min lunarstorm blogg som jag skrev januari 2007.
Försökte slå mitt egna rekord med att skriva max antalet tecken som är tillåtna.
Väääldigt långt, men kul och läsa :)
Ursäkta för alla stavfel, men var "liten" då ;)

Alexander

Om du bara visst hur mycket jag älskar Dig..
Går ju inte ens beskriva med ord, du vet livet är alldeles för kort för att kunna beskriva det!
Känner mig lite halv dum att jag sitter vaken här helt själv men så är det när man inte kan
sova.. Då får man ta ensamheten så gott man kan...
Nu ska jag röka sen kan jag fortsätta skriva..
BRB ;)

*5minuter senare*

Så nu har jag rökt så nu kan jag fortsätta och berätta för dig hur mycket jag älskarDig;)
Du sk veta att jag känner mig som en liten prinsessa när jag är med Dig. Du behandlar mig på ett sätt som jag inte förtjänar- (dock ej nagativt menat)
Tex bara en sån sak när du kommer in på morgonen och säger: "Vill du ha kaffe?"
Inte ofta man får kaffe serverat på sängen.
Och dit söta leende.. Det går inte ens att beskriva! Man vill säga att det är som fjärilar i magen fast nått magist i det hela.
Du är lixom för bra för att vara sann!
Även om jag inte visar att jag tar åt mig när du säger att jag är söt oh vacker ska du veta att jag skiner inom mig av lycka för att dom just kommer från dina läppar.
Och det sättet du säger "jag älskar Dig" på ska vi inte ens tala om!
Och en sak som gör mig så lycklig så att det inte ens går att nämna är hur du behandlar Leon.. Du är snäll och hjälper mig att göra mat till han medans jag har honom hos mig FAST du igentligen inte ens behöver för det är ju ändå inte ditt barn, men gör det just för att du bryr dig om mig och Leon och det glädjer mig djupt innerligt!
Och till er alla kristna.. Här har ni en livs levande ängel på vår jord så då lär det ju inte finnas nån himmel när du är här med mig(?)

VIKTIGT MEDDELANDE:
Laura jag vet att du allitd läser min blogg så bli inte sur för att jag trycker ner
din tro på himlen och den kristna tron!

Och så går vi tillbaka att berätta hur starkt jag älskar min ALex;)
Får inte glömma och tillägga att han har 2 gudomliga barn! Jag som inte ens är
speciellt mycket för barn, ja förutom Liam, Wilmer och så klart min egna älskade Leon<3
Så jag tycker det är konstigt att jag har blivit så fest vi dom två små liven.. Det lär nog bli ett så kallat mysterium med det hela.

Och om ni undrar varför jag har valt att skriva en lång blogg är det för att jag ska skriva tills alla tecken har tagit slut..
har bara.. få se nu... *tänker* lite mer än 17.000 tecken kvar :S
'Kommer ta hela natten för mig men det är lugnt, jag har inte bråttom;)

Kom jag ju nästan lite bort mig vad jag höll på att prata om och om folk tycker att jag är dryg så behöver dom inte läsa detta.. är faktiskt ingen tvång precis *asg*

okej.. nu börjar min hjärna gå lite trögt så det är dags att gå och röka den andra halvan.. Fan Alex det gör ju inget att du sover.. du kommer ju ändå få veta vad jag har gjort hela natten när du har läst detta, haha.
Aja, BRB boys and girls;)

*Ytligare 5minuter senare*

Så nu har jag rökt IGEN! Måste bara på peka att jag börja skriva denna när klockan var ca 01:45 så vi får väl la se hur lång tid det tar för mig att skriva alla 20.000 tecken;)
Jag vet att jag fuskar lite som gör massa "enter slag" men skit sak samma.

Aja, tillbaka till min känslör för Alex...

*sitter och tänker*

Som sagt det är väldigt svårt att beskriva mina känslor för dig med ord men jag försöker så gått jag kan iallafall.
Måste oxå bara påminna dig om att jag bara älskar din underbara kropp!
Det är nästan dräggel varning på mig ju! haha

Det är rätt sjukt.. Du har till och med lyckats göra så att jag ser på musik ur ett nytt persvektiv eller hur faaaaan det stavas.. Du har lärt mig att börja lyssna på själva budskapet i låtarna och inte själva musiken.. Tänk så många fina texter jag har gått miste om BARA för att jag inte har lyssnar på texterna utan själva musiken..

Men jag måste faktiskt medge att jag saknar alla gulliga meddelanden som jag gämt fick av dig, men varför skicka SMS när man är med varandra?
Jag vet att t.o.m du saknar morgon smsen jag brukar skicka men jag lovar att skicka ett innan jag går och lägger mig så har du nått att läsa på morgonen, thihi ;)

Förlåt att jag är så dryg men jag är så lycklig så jag vet inte ens vad jag ska skriva haha!
Har faktiskt aldrig hänt mig förr.. Brukar vara en jävel på att skriva känslor, men icke sa nicke. Är väl meningen att jag inte ska kunna utrycka mina känslor för dig:S
Men det är ju inte så konstigt.. Allt som har att göra med dig ät ju speciellt..
Tex som jag har sagt till dig men som inte alla andra vet är ju att du är den första jag nånsin har åkt till och träffat i en annan stad som jag inte känner.. lite konstigt...
Att du är den första som har fått mig att gråta via msn över nån jag inte ens känner pga ett missförstånd.. Att du är den första killen jag nånsin har tagit första steget till att ringa utan att du ens behövde be mig!
Allt detta är igentligen regler som jag har satt upp för att inte bryta men jag bröt alla 3 med dig!
Och en som himla söt sak är att du lät allt gå i min takt bara för att bevisa att allt handlar inte om sex utan att sex är bara ett stort plus i kanten.. Alrig vart med om en kille som dig alltså.. Blir nästan förvånad..
Och som det jag och mamma prata om idag på telefon om pappor som skiter i sina barn så fort dom skilds.. då hon berätta att ca 75% av alla pappor skiter i sina barn så fort dom bryter från mamma.. Men jag lyckades hitta en sån underbar person som tillhör dom 25% som inte skiter i sina barn efter ha separerats.. Och det är ju nått jag själv har fått se hur mycket han bryr och älskar sina barn.
Om ändå alla pappor skulle kunna vara som dom 25%.. Ja folk vet vad jag menar med "om ändå alla pappor inte var såna skitar".. Men jag nämner inga namn för då blir min mamma arg på mig! ;)
Men igentligen så spelar det inge roll mamma lilla om jag skriver hans namn eftersom alla fattar ändå vem jag snackar om + att detta inlägget kan ändast läsa av folk som får läsa mina hemliga inlägg och det får inte han mohahaha! Fast mamma skulle iofs aldrig orka läsa ända ner hit.. så fall blir det ett kors i taket!

Ursch.. så tråkigt när jag inte får vara med Dig men vill ju ändå inte vara så elak och väcka dig eftersom det verkar som om du ligger och sover så himla gott..
Ser ut som om du drömmer om nått trevligt men det är väl ingen mening att fråga vad du drömde om etfersom du lär väl inte komma ihåg det.. annars blir det väl ett kors i taket på den saken oxå...

Och älskling jag måste bara få säga en sak.. CATSHING!

Haha förlåt men kunde inte låta bli, och neeej.. det finns inget ord som heter så men det är ett ord jag har fått på huvet som gör iallafall så att Alex skrattar när jag säger det om ni undrar.. ;)

Nu ska jag berätta en dryg sak.. Jag har inte ens kommit till halva bloggen ännu haha!
Men jag tror att jag har slagit personligt rekord när det gäller att skriva med egna ord hehe.

Har lite dåligt samvete för att jag inte har haft tid med min lilla Therese, eller Tezzan som man ska säga för annars blir hon arg om man säger hennes riktiga namn men det skit jag i;)
Måste bara tacka på att tacka dig oxå för att du gav mig mod till att åka till Alex första gången!
Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack!!!!!!!!!!!!!

Måste bara berätta oxå att när jag skulle till ALex så skulle jag skoja med han och säga att jag missade bussen.. (gjorde ju inte de men sa det)
Var av lilla dumma jag inte tänkte på att min mobil brukar cp'a sig så när jag kommer fram till Strängnäs så har jag ingen teckning!
Fatta vilken panik jag fick! Hade ju tagit den sista bussen så jag kunde ju inte åka hem heller.. Och jag har ju aldrig precis vart i Strängnäs på det sättet så jag viste ju inte vart han bodde.. så jag virra runt i en halvtimme innan jag kom ner till stan och fick låna en telefon i nån vidio butik.. *väldigt snällt*
Vilken jävla tur att han svarade för annars hade jag fått vara ute hela natten själv, haha.
Men jag har iallafall lärt mig att man inte ska skoja att man har missat bussen om man inte hittar till den personen man ska till haha!
Jag vet att det var lite onödigt fakta men det var rätt kul och pinsamt som in i h-lvete!

jaha.. då har man vara ca 12.000 tecken kvar att skriva..

Jag undrar verkligen ifall om det finns någon som ens orkar läsa allt jag har skrivit..
Jag hade inte ens orkat läsa det jag redan har skrivit, hur blir det då da när jag ska skriva dubbelt så mycket mer va(?)

Nej nu ska jag röka igen och försöka ringa Nea för att se ifall om hon är vaken..
ska oxå upplysa om att gula sidorna finns på internet.. nej skoja bara det jag skulle upplysa om var att jag har suttit och skrivit bogg i 1 timme nu!
BRB mina damer och herrar;D

*Faktiskt 4minuter senare*

Så nu har jag rökt och sprungit på toa om det e nått intressant att veta.
Kom på att jag kan ju inte ringa Nea eftersom jag har ju dåligt med batteri på telefonen och jag vill ju inte gå in i sovrummet heller när Alex ligger och sover..
Alltså laddaren ligger i soverummet.. kanske var lite otydlig när det gäller den punkten.
sorry i så fall mohahaha!

Alltså jag är skit pigg ju! Det kommer väl sluta med att jag kommer att försöka väcka Alex när jag är klar med denna bloggen för att jag har "mundiarre" men har ingen att prara med :( Synd om mig ju! *snyft*
Fast jag skulle få så dåligt samvete av att väcka honom mitt i natten:S
Fast nu är det ju så oxå att han går ju inte ens att väcka.. Vet inte hur många gånger jag låg och sparka på honom i morse när Elias (hans son) hade vaknat och ville ha mat..
Snacka om att sova djupt eller?

Jag tror att även fast jag är jätte pigg nu så är jag nog lite trött oxå eftersom jag blir jätte rädd för minsta lilla ljud i lägenheten och det blir jag bara när jag e trött... skumt.
Kankse är så att man är pigg i kroppen men trött i huvet.. Vad vet jag.. Bara för att det är min kropp betyder det inte att jag vet allt om den hahaha!

Undrar om man vågar titta hur mycket man har skrivit nu då (?)
Jo jag ska nog ta och göra det..

(10071/20000) tecken

wie jag har kommit lite mer en halv vägs och vet faktiskt inte vad jag ska skriva men tänker inte ge upp etfersom jag har sakt att jag ska skriva 20000 tecken ;) Jag är så j-vla envis!
Märkte nog Alex idag oxå att säger jag att jag ska klara att göra nått så gör jag det..
Han trodde inte att jag skulle kunna käka en sån där munk med massa socker på utan att slicka mig runt munnen, men ta mig faan att jag klarade det bara för att jag var så envis!
Mohahahahahahahahahaha!

För att slösa lite tecken kan jag ju passa på att berätta vad jag har gjort idag.
Alex och Lovisa (hans dotter) väckte mig på morgonen och fråga ifall om jag ville ha kaffe och jag tackade ju så klart ja. Sen så sov jag väl 10minuter till medans kaffet höll på att bryggas. Kommer fkatiskt inte ihåg om jag somnade om eller inte eftersom mitt minne är som en guldfisk på morgonen men jag antar att jag somnade om för jag brukar göra det. sen så gick man väl upp och bara vart med Alex och barnen. Sen så skulle Elias och Lovisa till sin mamma så det blev bara jag, Leon och Alex kvar.. Måste medge att det blev väldigt tråkigt och tyst utan dom 2 små liven :(
Aja iallafall när dom hade gått så gick jag, Alex och Leon ner till "stan" för att handla lite.. Och för att vara extra dryg och för att slösa tecken så ska jag berätta att jag köpte: Shampoo, Balsam, Ducsh kräm till mig och till Leon köpte jag: Bröstmjölksersättning, jucie, gröt, 2barnmats burkar. (nått med vitkål och nått med grönsaker och nått kött pure')
Sen så gick vi väl hem och åt senare lite baugetter med nån röra i.. fatta att vi blev mätta eller? haha
Och medans vi åt låg vi och titta på "Ugly Betty".. Och fatta att Leon var helt inne i att sitta och titta! Han satt t.o.m själv i mitt knä utan att man stödje honom eller nått sånt, så jag e riktigt stolt över honom!
när han hade tittat klart på serien så fick lillen ta sig ett bad och det tyckte han var jätte kul! sen fick hlex gjoran äta lite burkmat och jucie innan han skulle få sin "natti" välling. Sen har väl inte jag och At nått speciellt efter att Leon hade somnat.. vi låg bara och lyssna på musik och pratade lite.. sen blev han trött och ville sova och jag vill ju inte hindra honom från att sova och det var då jag bestämde mig för att sätta mig och skriva denna dumma blogg!
Jag lovar att det kommer säkert bli nå strul precis när jag är klar så att jag måste skriva om allt men då skiter jag i de!

Måste oxå gratta min lilla älskling som blev 5månader igår (6/1) eftersom klockan e efter midnatt

Ja nu har jag skrivit vad jag har gjort idag så det lär ju iallafall ha gått åt lite mer tecken nu.. ska kolla det genast!

(12754/20000) Tecken
Nu är det ju inte så långt kvar ju haha!
Men bara för det så kommer det gå jätte trögt att skirva dom sista X teckna.

Va fan va tomt det kommer att vara i morgon..
Vem ska stå och titta på mig nu när jag sminkar mig och säga hur söt jag blir? hahaha
Och vem ska borsta tänderna med mig nu då på morgonen??
Om jag tycker det är så jobbigt utan dom hemma hos Alex så kan man ju bara tänka sig hur mycket ALex saknar sina barn.. Hade inte överlevt utan Leon..
Får ju panik om jag är en natt utan honom.. märkte ju det när Robin var på besök här uppe och Leon skulle sova hos honom.. Jag mådde verkligen jätte dåligt.. det ända posetiva var väl att jag fick sov morgon men jag hade lätt skippat sov morgonen bara för att få va med Leon..
Det var ju så gulligt oxå för när Leon var med Robin så fick han mamma längtan:)
Mamma och Robin kunde verkligen inte trösta honom så dom trodde att han var sjuk bara för att han skrek hela tiden.. Men sen när Robin kom och lämnade honom till mig och Leon fick syn på mig så belv han jätte glad=)
Så lite älskad känner man sig iallafall av honom..
Och det är nog inte långt kvar innan han börjar krypa, för han ligger jätte mycket på golvet och försöker ta sig framåt men det går inte så bra.. och han har ju lika stort tålamod som mig då va.. Alltså inget, hahaha

(14092/20000) tecken kvar..
Shit nu är jag skit trött men tänker inte gå och lägga mig förens jag har skrivit alla 20000tecken hahaha...

jaha.. Vad ska man skriva nu då??
Kan ju upplysa folk om att jag nästan har suttit 2timmar nu med denna blogg och ni måste verkligen tänka " gud så sakta hon skriver" men så är inte fallet.. jag skriver skit fort just nu.. har t.o.m fått in det i fingrarna att jag inte ens behöver titta på vad jag skriver.. Det ända som tar lång tid är väl att jag har svårt att komma på vad jag skriva.. försök själv att skriva en blogg på så många tecken.. ser mycke enklare ut än vad det är, hehehe..

Vet att jag igentligen skulle skriva om Alex men det är inte så enkelt! man kan inte hitta dom perfekta orden som han förtjänar att höra bara.

Jaha så snart ska man till västerås oxå..
Kommer inte överleva 8veckor utan min Alex..

vänta ska bara ringa martina som skicka sms nu konstigt nog :S

BRB

sitter och pratar med nån som ska fylla 12 snart som Martina är men:S
Typ Stoffes lillebror eller nått hahahahahahahahahahahaha!!!

Nu pratar jag med Martina igen...

Så nu har jag pratat klart och nu har ju suttit med denna jävla blogg jävel i 2 timmar tror jag:S ska kolla..
Jo då ca 2timmar för klockan är nu 03:50..
kommer ju fan aldrig komma i säng ju! *snyft*

Jaha.. vad ska jag skriva nu då?
Att jag älskar Alexander mer än själva livet kanske??
Ja tro det eller ej men så är det.. Och när jag säger så bettyder det inte att jag älskar Alex mer än Leon utan jag älskar dom lika mycket.. Dom har en varsin speciell plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha så de så!
Och folk som säger nått annat kan "eta min evige skit bonna tjuvar!"

Ursch.. vill verkligen bara gå och krypa ner under täcket med han nu men jag måste bli klar med denna dumma blogg fanskap!
Man kan ju inte sitta och göra massa heroglyfer heller för det skulle ju vara jätte fusk ju!!
Man måste ju köra ett ärligt spel punkt slut!

Alex sa föresten att han skulle vara snäll och låta mig sova i morgon för att han ville sätta sig och spela lite.. vet inte varför men han vill typ inte spela när jag e man han bara för att han är så osocial då.. but i dont care ;) så länge jag får vara med dig och Leon så är jag hätte lycklig och det kan du inte säga nått annat om..

Undrar om ens Laura som brukar läsa långa bloggar orka läsa min länga dryga blogg??
Hon är ta mig fan den ända som läser min blogg varje dag.. Tack så mycket även fast det inte står nått intressant men det e inte mitt fel att jag råkar ha ett sånt ointressant liv hahahahahahaha!

Alltså det står verkligen stilla i mitt huve när det gäller att komma på vad jag ska skriva.. hoppas verkligen inte att mamma läser min blogg, som jag betvivlar att hon gör men iallafall för då kommer hon bara sitta och klaga på alla mina stavfel.. men vem orkar bry sig?
Det är ju bara gamla tanter som hon som bryr sig om att stava rätt.. inte mitt fel att jag är snabb på fingrarna så att det blir bajs av allt så att det ser ut som om jag dyslexi som jag dock inte har.. har bara inte pluggat som jag ska i skolan :D skäms på mig *slår mig på fingrarna*

(17241/20000)Tecken
Nått mer ointressant jag har att berätta???
hmmmm... måste jag tänka efter..
Alltså jag fattar inte ens att jag skriver en sån här lång blogg när ändå ingen kommer att orka läsa den.. Jag tror inte ens Alex kommer att orka läsa hela och gör han det så gör han det bara för min skull och inte sin egna hehehehehehehe...

Aja jag har ju inte precis tvingat nån att läsa min blogg så enkelt är det..
Jag har verkligen inget att komma med just nu.. hela mitt huve e ju tomt.. annars hade jag kunnat skriva ner vad jag tänker på men inte ens det kan jag göra :(

Men jag vill åter igen påminna dig älskling att jag verkligen älskar dig.. Jag älskar allt med dig.. Ditt utssende, din insida, din ljuvliga röst, din heta sexiga kropp;)
Finns nog inget jag inte älskar med dig.. För du är iallafall ärlig mot mig och säger rakt ut va du tycker och tänker precis som jag.. Kan vara lite jobbigt ibland om vi har 2olika åsikter och ingen av oss ger upp i en diskution... hahaha kan man säga att du e lite svår när det gäller det.. Man är ju så van att folk bara ger upp så lätt och så helt plötsligt så kommer du in i mitt liv och vågar säga i mot mig.. i normalt fall (enligt mamma) så hade jag blivit jätte arg men jag kan inte bli arg på dig.. du e nog den första jag inte kan bli arg på.. då måste du verkligen vara speciell...! Nu har jag inte heller så många tecken kvar så snart får jag krypa ner hos dig och känna din varma lena kropp..
Påtal om kropp.. Jag e fortfande lika förvånnad över att du har så len hud.. har aldrig vart med om en kille som har bebyhud hehe=) det är så skönt att kunna få smeka din kinder när dom är så lena och mjuka.. och nu börjar jag vekrligen stava fel för att ögorna går i kors hahahahaha! snart e de bara 1000tecken kvar och som ska jag slösa på dig älskling<3<3

Du är mitt liv, Du är mitt nu, Du är mina drömmar och Du är min framtid..
Hoppas du känner lika stark för mig som jag känner för dig, för du är verkligen det vackraste i mina ögon.. Det är du som har tänt lågan i mitt liv så lova att aldrig nånsin släcka den lågan för då skulle mitt hjärta gå i tusen bitar och då räker det inte med ett plåser för att laga det älskling..

Du har gjort så att jag vågar tro på kärleken..
Du har visat mig vad kärlek är..
Du har lärt mig att älska en person på ett annat sätt..
Det ända jag vill är att du föralltid ska vara min så att jag kan ge all kärlek jag har till dig och Leon. ÄLskar verkligen er 2 så himla mycket mina vackra änglar...
Om jag hade levt i 1000år till så hade jag lovat att jag hade älskat dig dom åren oxå..
Min kärlek tar inte slut vid graven utan den tar jag med mig till mitt nästa liv.
Älskar dig.
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0