Nästan 1månad utan dig...

För nästan en månad sedan så åkte du (15/12), men nu har du äntligen kommit hem till mig igen ♥
Om du bara viste hur mycket jag har saknat dig min älskade son ♥
Jag känner mig glad och lycklig igen som förr nu när du har kommit hem, du har fyllt mitt tom hål nu.
Men samtidigt vet jag att du har haft det otroligt bra i England med din farmor.
Att du har vart och kollat på dom gamla tågen, åkt dubbel däckare, åkt massa pulka och lekt i snön m.m.
Även här i Sverige har du hunnit hittat på lite saker med henne som t.ex. varit på Leo´s lekland i Växjö.
Och oj vilka fina julklappar och saker du har fått :) Lever verkligen som en liten prins när farmor skämmer
bort än ;)

Nej men jag är jätte glad över att ha Leon hemma igen :) Kolla, jag har t.o.m lust och blogga nu :D
Så har jag suttit och tagit bilder på en del saker som han har shoppat och fått under sin semester som
jag tänkte lägga ut för att jag tyckte det var så fint :)



3par jeans, han fick 4 men hittar inte de sista paret :S
-Okänd affär


8par nya boxer :)
-Okänd affär


2st fina luvtröjor och Blixten McQueen pjamas :)
-Pjamas: Okänd
-Grön: Okänd
-Blå: England


3st luvtröjor och n kofta.
Koftan: Lindex
Blåa: Rebel, England
Randig: Okänd
Brun/röd: Okänd

4st tröjor från Rebel, England.


Tröjor.
Grön/svart: Lindex
Grå: Rebel, England
Vit: England
Röd: England

5st tröjor
-Röd: England
-Svart: England
-Blå: Rebel, England
-Ljusgrön: Börjes, Tingsryd
-Mörkgrön: Börjes, Tingsryd

5st mjukisar:
-Okänd affär

Jätte fin vinter jacka :)
-Okänd affär


Fin jacka i skin :)
- Okänd

Leons Mack lastbil och handduk :)
-Lastbil: Disney store, England
-Handduk: Okänd

Disneys Bilar kalsonger :)
-Disney Store, England.

Det var lite bilder :) Självklart fick han mycket mer än så :) Bl.a ett fiskspel, pussel, massa bilar,
böcker, strumpor, andra leksaker, godis, tidningar, mjukisdjur m.m. :)

Så han har verkligen levt lyx under sin semester :)

Men nu orkar jag inte skriva mer, klockan är väldigt mycket :)

Natti Natti på er.

Puss

Kommentarer
Postat av: msmad

Åhh så fina kläder han fått!! Och lastbilen! =)

PoK

2010-01-16 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0