Ork och lust.

Vet inte vad det är med mig, känner för att inte göra nånting längre.
Det ända jag gör är att leka med Nathan eller kollar film, mer har jag inte ork till
rent mentalt. Jo jag orkar städa :P
Måste vara beropå att Leon inte är hemma.
Han skulle komma till Sverige nu i natt,  men verkar inte bli av då det är
snökaos i England så det är förseningar och inställda flyg.

Saknar bara honom så himla mycket.

Skäms  för att jag inte har haft ork till att ens skriva i bloggen, men finner ingen insperation
till att ens sätta mig ner och skriva.
Ännu mindre när man inte kan sova på nätterna. Sista jag kollade på klockan igår så var den
halv 4.

Ja, det är mycket som snurrar runt i ens lilla huvud. Skulle behöva en redig semester.

Nej, jag får ta igen mitt skrivande när jag har blivit mitt gamla "jag" igen.
För just nu känns det bara plågsamt att skriva men ändå inte.

Life is a sick game, thats it!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0