Skola

Jajamensan! Idag är det skola :D Började egentligen i skolan igår men orkade inte och skriva då,
somnade nämligen klockan 5-6 igår och gick upp 5 i morse :) Sweet !

Så idag börjar jag inte förens klockan 10 i 10. Trodde ju att det var tisdag idag så var ju taggad till att
gå till skolan nu kvart i 8 eftersom jag börjar halv nio, men så blidde det inte :)

Tror jag slutar vid 3-4tiden idag, vet ej eftersom jag tappade mitt schema igår. Ops

Tänkte även äta lite bakadpotatis, fett gott. Så de så :)

Och iom att jag har "sov morgon" idag så han jag titta på ena nya PH avsnittet eftersom
jag somna tidigt igår som sagt.
Bara jag som tycker att Pontus verkar vara lite efter? Precis som någon av dom andra deltagarna
yttryckte sig. Han pratar med ingen, är i sitt rum i flera timmar och sånt :P
Fan hade jag vart med så hade jag legat vid poolen hela dagen och blivit brun :D
Men det är ju jag de :)

Nej men nu ska jag försöka hitta på något för att fördriva tiden.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0