Solat

Så, nu har man vart och solat i 30minuter nere på stan :)
Gud så skönt det var :)
Att först gå i iskall kyla och sen gå in och lägga sig i ett varmt solarium :)

Eller ja, nästan. Den som växlar sedlar till mynt var trasig så fick springa till närmsta
affär som då var en leksaks affär.
Så jag frågade honom ifall om jag kunde växla till 5or och 10:or,
han bara tittade på mig och sa:
-Jaha, har växelautomaten gått sönder nu igen.
Haha, så antar att jag inte är den första som har kommit in och velat växla :D


Mysigt va? =)


Innan solningen:)
Tröja: BikBok
Leggins: Cubus
Mössa: H&M


Btw, ser ni flaskan på bilden? Ta och köp en sån nästa gång ni ska sol.
Man blir fett brun av den :) Och den håller länge.
Kostar nånstans mellan 100-200kr och man kan köpa den oftast
i en automat där man solar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg!

allt bra? kram

2010-01-30 @ 19:11:47
URL: http://famousgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0