Usch

Nu är jag riktigt trött. Har ju suttit och tittat på film på tv som sagt och ätit nybakad kladdkaka
och nu vill jag bara spy :P Fattar inte varför man inte kan äta speciellt mycket av just kladdkaka?
Man mår verkligen illa då! B L Ä !

Tror jag ska hoppa in i duschen, men har inte bestämt mig ännu. Tycker inte att det är speciellt
roande att lägga mig med blött hår, blir typ krullig då och håret pekar åt alla håll och kantar. Suck.

Nää, nu blir det dusch eller New Moon.


Och kommer jag inte in och skriver nått mer
så önskar jag er alla en god godnatt sömn :)




Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat bloggens största tävling? Sandras blogg är den blogg som alltid har mest roligheter så som tävlingar mm. Hoppas att du också vill vara med och tävla om 1000 kronor i en valfri butik. Lycka till.

För att inte du ska missa någonting så följ mig med bloglovin. Ha det bra så länge så ses vi!



/Sandra

2010-01-29 @ 01:04:12
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: amanda

hej

snygg blogg <3

vad gör du ?<3

2010-01-29 @ 05:39:08
URL: http://qassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0